Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Google hacking - jak získat více textu z cache

Dnes jsem potřeboval najít jeden svůj starý inzerát, který jsem kdysi měl na serveru aukro.cz. Jelikož tam staré inzeráty padají do dále již nedostupného archívu, zkusil jsem "paměť" vyhledávače Google.

 

Do Googlu jsem zadal v uvozovkách přesný text, který jsem našel někde v jednom ze starých emailů, které mi přišly po zveřejnění inzerátu: "Nabízím pneu + disky 175/60 R14 Pirelli Winter 79T E3 0254003 (4ks)".

Na to mi Google našel můj starý inzerát a zobrazil jeho kousek:

175/60 R14 Pirelli vč.disků - na doježdění (4ks) (754627360 ... - 3:59
Nabízím pneu + disky 175/60 R14 Pirelli Winter 79T E3 0254003 (4ks). Dvě mají lepší vzorek... dvě horší. gumy jsou vhodné na doježdění, disky možná pro ...
shopy.aukro.cz/item754627360_175_60_r14_pirelli_vc_disku_na_ dojezdeni_4ks.html

No jo, ale to je málo, potřeboval jsem celý text, protože se mi opravdu znovu nechtělo vše zjišťovat znovu.

A tak mě napadla jedna věc. Vzal jsem kousek textu z konce úryvku a dal ho v uvozovkách znovu do vyhledávače. A ejhle!

175/60 R14 Pirelli vč.disků - na doježdění (4ks) (754627360 ... - 3:59
gumy jsou vhodné na doježdění, disky možná pro renovaci. Disky jsou špinavé od bláta, mírná koroze. Doplňuji rozměry disku: rozteč šroubů 100mm, ...
shopy.aukro.cz/item754627360_175_60_r14_pirelli_vc_disku_na_ dojezdeni_4ks.html

Měl jsem další kousek textu. Opakováním postupu jsem získal nakonec celý text původního inzerátu.

Netuším, do jaké míry je výše popsaný postup dokumentován a znám, nicméně vám ho zde nabízím jako návod, pokud se ocitnete v podobné situaci.

 

 

 

 

Autor: Martin Dvořák | pátek 29.1.2010 13:31 | karma článku: 11,54 | přečteno: 1419x
  • Další články autora

Martin Dvořák

Kolik stojí svědomí

Jívová je malá podhorská vesnička s bezmála 580 obyvateli (k 1.1.2014), která je svou polohou svým způsobem unikátní. Z Olomouce je svými 20km stále dostupná a zároveň na ni zatím ještě nedosáhly nenasytné pařáty masové satelitní výstavby.

20.2.2014 v 19:57 | Karma: 12,70 | Přečteno: 603x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Martin Dvořák

Co s nudlí u nosu aneb je to o lidech

Znáte to, rýma, sopel a najednou není kapesník po ruce. Něco jako když se vám strašně chce na záchod a není kam, než do křoví. To pak rádi odložíte kdejaké společenské klišé.

22.5.2012 v 8:18 | Karma: 10,23 | Přečteno: 684x | Diskuse| Společnost

Martin Dvořák

Bude nutné v budoucnu učit lidi i chodit?

Už jen titulek článku, který jsem zahlédl na klientském počítači, na kterém jsem prováděl servis, mě opět dokázal otevřít pomyslnou kudlu v kapse: "Zledovatělému chodníku musí chodec uzpůsobit chůzi. Jak? To už Nejvyšší soud neřekl." http://www.novinky.cz/domaci/248016-zledovatelemu-chodniku-musi-chodec-uzpusobit-chuzi-jak-to-uz-nejvyssi-soud-nerekl.html Už jen titulek článku, který jsem zahlédl na klientském počítači, na kterém jsem prováděl servis, mě opět dokázal otevřít pomyslnou kudlu v kapse: "Zledovatělému chodníku musí chodec uzpůsobit chůzi. Jak? To už Nejvyšší soud neřekl."

20.10.2011 v 12:20 | Karma: 12,96 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Společnost

Martin Dvořák

Jak „Kocourkovští“ volili místostarostu

Uplynuly dva měsíce od odvolání místostarostky obce Jívová, Mileny Hesové, ze své funkce. Toto odvolání proběhlo mimo předem schválený program pomocí dodatečného hlasování o rozšíření programu jednání zastupitelstva a to během volné diskuze na návrh jednoho z občanů.

18.7.2011 v 11:59 | Karma: 13,00 | Přečteno: 1119x | Diskuse| Politika

Martin Dvořák

Moderní sportoviště v Jívové využijí místní i turisté?

Dne 14.4.2011 vyšel v Olomouckém dni tento článek (online verze zde) a podobný i na sternberk.org. Zde vám nabízím jistou protiváhu v podobě zamyšlení nad připravovaným záměrem a uvedení faktických informací o tom, co doposud tento záměr provázelo.

21.4.2011 v 9:21 | Karma: 8,32 | Přečteno: 1168x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  8:38

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Autor je již bez mála sedmým rokem státním zaměstnancem a šestým rokem z měšťáka vesničanem a stále nevychází z údivu.