Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zel1

27. 2. 2009 18:59
Také jsem se na tuto debatu díval

Po pravdě řečeno: moc jse m nepochopil váš článek.  Samozřejmě při takových debatách je podobný scénář: opozice útočí, a zástupce vládnoucí složky se brání vědom si své vládní odpovědnosti. A je jedno kdo je u moci. Modrá nebo oranžová.

Já socany nijak nemiluji, ale musím se přiznat, že exministra Bublana rád slyším a uznávám. Je to diskutér, který slušně nechá svého oponenta domluvit, vezme si slovo, řekne svůj názor, kultivovaně oponuje a zase nechá mluvit protistranu. Není to ten "paroubkovský" hulvát, který má v každé debatě za úkol svého protivníka ponížit a slovně zadupat do zemi. A v tom si p. Bublana (i některých dalších politiků ze všech stran) hluboce vážím i když s ním nemusím souhlasit.

A vtomto duchu se vedla celá tato nedělní debata těchto dvou hostů.

0 0
možnosti

Martin Dvořák

27. 2. 2009 19:13
Re: Také jsem se na tuto debatu díval

Já s vámi plně souhlasím, Bublanův projev má prostě úroveň a o tom jsem se snažil psát. Mohl jsem totéž napsat i o mnohem profláklejší dvojici Havel-Klaus, ale tam se mi to zdá o něco složitější, časově vzdálenější apod. Ale princip zůstává stejný.

0 0
možnosti

honzarov

27. 2. 2009 17:06
Plný souhlas a karma

Zatímco Langer tam výbušně hovořil o ho.ně, tak Bublan měl v debatě mnohdy několik návrhů, jak by se daná situace dala řešit. A navrhoval je kultivovaně a s prostorem pro debatu, nikoliv stylem buď odejdou dobrovolně či nedobrovolně.  R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Autor je již bez mála sedmým rokem státním zaměstnancem a šestým rokem z měšťáka vesničanem a stále nevychází z údivu.