Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KF

kikulita

15. 5. 2009 11:57
Vidím,

že řešíte s Vaší paní obdobné situace jako já s přítelem. O diktafonu už jsem taky uvažovala.;-)Prostě z toho nejde nějak vybruslit. U nás je to naštěstí tak, že jsme choleři, něco po sobě v tomto případě zařvem a za dvě minuty už o tom nevíme. Jinak by se z toho musel jeden fakt zcvoknout:-)

0 0
možnosti
V

viveka77

8. 5. 2009 22:00
Myslím, že řešení je

Ve zvýšené bdělosti a soustředění v současném okamžiku. Když jednám za plné bdělosti, není problém si vzpomenout. Malý příklad: odcházím z domu a po x metrech nevím, jestli jsem zamkla. Musím se vrátit a přesvědčit se. Řešení je při zamykání si jasně uvědomovat - teď zamykám. Pak není problém si po těch x metrech nebo kdykoliv v průběhu dne na ten akt zamykání vzpomenout.

0 0
možnosti
MD

Martin Dvořák

10. 5. 2009 20:54
Re: Myslím, že řešení je

No, to máte pravdu, zvýšená dbělost pomáhá, ale u mě tedy jen pokud jsem v dané situaci sám. Když se třeba už vypravujeme ve dvou, je to úplně něco jiného a mnohdy si sám zapomenu sebou něco vzít, co bych normálně jinak zvládal.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

8. 5. 2009 20:21
Chybu bych viděl zde:

mezi časem 18:15:29 a 18:16:34 , kdy jste ženě nechal 5 vteřin , aniž byste se vyjádřil. To byla osudová chyba. Příliš krátké na myšlenku a příliš dlouhé na odvedení rozhovoru jinam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Autor je již bez mála sedmým rokem státním zaměstnancem a šestým rokem z měšťáka vesničanem a stále nevychází z údivu.