Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rezjir

3. 2. 2010 18:31
Moc dobře jste udělal

že jste ten příspěvek asi stáhl na soukromou stránku.

0 0
možnosti

Martin Dvořák

4. 2. 2010 6:28
Re: Moc dobře jste udělal

Nestáhl.

0 0
možnosti

jarinka

3. 2. 2010 9:10
Odpuštění.

Pane Martine, já vám ten mini prohřešek popsaný níže promíjím, protože chválíte tu krásu přírody a protože možná taky vidíte na Praděd jako já. :-)

Ale má to jeden háček - musíte mi slíbit, že si v tom sněhu uděláte dnes i pěší procházku. Sedět v práci, sedět v autě, sedět pak doma u krbu -- :-(

0 0
možnosti

Martin Dvořák

3. 2. 2010 9:40
Re: Odpuštění.

:-) dobře, pokusím se, ale podle toho, co mi hlásila žena, tak se možná ani nahoru nedostanu :-)

0 0
možnosti

paulina

3. 2. 2010 7:49
paráda

Taky nám tu nasněžilo. A prckovi kupte sáňky (tedy pokud už sedí), jezdí se s nimi ve sněhu lépe než s kočárkem.

0 0
možnosti

Martin Dvořák

3. 2. 2010 9:41
Re: paráda

Ještě nesedí, ale už se to blíží.

0 0
možnosti

Doctor Who

3. 2. 2010 7:23
Konečně

někdo, kdo neremcá R^ 

0 0
možnosti

rezjir

3. 2. 2010 7:19
Já občan také nevycházím z údivu

jak někdo může psát jako státní zaměstnanec v pracovní době soukromý blog, tj.za peníze nebohých daňových poplatníků a ještě být tak blbý a veřejně se k tomu přiznat: Píchl jsem v 6 ráno. ;-D;-D;-D

Pozn. Jestli mě usvědčíte, že se mýlím a já doufám, že se mýlím, tak se předem omlouvám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Autor je již bez mála sedmým rokem státním zaměstnancem a šestým rokem z měšťáka vesničanem a stále nevychází z údivu.