Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

WetSinglet

20. 10. 2011 15:53
mate pravdu

taky jsem si všimla, když jsem popadla hrablo a šla uklidit ten kousek před naší firmou (hrablo tam bylo z doby, kdy to byla povinnost majitele nemovitosti u chodníku stojící), že mi VŠICHNI říkali, že jsem magor, proč to dělám, když nemusím....a NIKDO mi nepomohl, přesto, že i ti ostatní (zaměstnanci stejné firmy) byli radši, když na dlažbu vlezli pokud možno se suchou botou....mimochodem, moje pracovní pozice byla programátorka - a už jsem v jiné firmě....a tom to je..tenhle národ je z velké části národ egoistů (já jsem já a kdo je víc, já jsem pán jako zákazník, já jsem pán jako majitel firmy, já jsem pán, když jdu na úřad, já jsem pán, když jsem úředník)...a skoro nikdo si neuvědomuje, že slušnost ještě nikoho nezabila....

2 0
možnosti

škovras

20. 10. 2011 13:53
Rozsudek NS

odráží situaci. Soudcům je jasné, že chodníky jsou neodklizené, nic se v tom nezmění, takže kdyby rozhodli jinak, množily by se případy trestních oznámení. Takže je jednodušší dát lidem najevo, že buď nemají vycházet nebo si nést v torničce popel, aby si mohli cestu posypat.

1 0
možnosti

qqx

21. 10. 2011 1:21
Re: Rozsudek NS

Ale na druhou stranu : připadá Vám správné, že soudy rozhodují podle toho, kdo má zrovna povinnost uklízet chodníky ?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS